ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ για διεξαγωγή διδακτικής επίσκεψης στην Κόρινθο

Αξιολόγηση Χρήστη:  / 0

Καλούνται οι ενδιαφερόμενοι, ταξιδιωτικά γραφεία και λοιποί δικαιούχοι, που κατέχουν άδεια λειτουργίας σε ισχύ, αποδέχονται και μπορούν να ανταποκριθούν απολύτως, στους απαράβατους όρους της παρούσης, να καταθέσουν στο Σχολείο, κλειστές , σφραγισμένες προσφορές, σε επίσημο έντυπο με όλα τα διακριτικά στοιχεία και αριθμούς της επιχείρησης ή του ιδιοκτήτη, όπως είναι καταγεγραμμένοι στα μητρώα του ΕΟΤ, ή του Υπουργείο Μεταφορών.  Η προσφορά θα συνοδεύεται από τα δικαιολογητικά που παρακάτω αναφέρονται.

 

Δικαιολογητικά : Οι προσφορές θα συνοδεύονται από υπεύθυνη δήλωση,  ότι οι υποψήφιοι κατέχουν  δελτίο ΚΤΕΟ σε ισχύ. Στην υπεύθυνη δήλωση των ταξιδιωτικών γραφείων θα δηλώνεται επιπλέον ότι κατέχουν και ειδικό σήμα  σε ισχύ.

          Αν υπάρχουν μεταφορικά  μέσα  μισθωμένα από άλλη επιχείρηση, θα  αναφερθούν με δήλωση από τον ανάδοχο τα πλήρη επίσημα  στοιχεία του εκμισθωτή, μέχρι την ημερομηνία  διεξαγωγής  της εκδρομής.

 

Οικονομικά στοιχεία: θα περιγράφονται οι οικονομικές απαιτήσεις, για όλες τις υπηρεσίες, αναλυτικά, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ , το συνολικό κόστος και το κόστος  ανά  λεωφορείο.

Η μετακίνηση των καθηγητών θα είναι δωρεάν, θα δηλώνεται στην προσφορά και δεν θα επιβαρύνει τους μαθητές.

Προκαταβολή: Αν ζητείται, να αναφέρεται το απαιτούμενο ποσό. Να αναφερθούν οι απαιτούμενες οικονομικές απαιτήσεις, αν η εκδρομή αναβληθεί ή ματαιωθεί μετά την υπογραφή του συμφωνητικού.

Υποβολή προσφορών:  Μέχρι τηνΤρίτη, 10 Νοεμβρίου 2015 ώρα 12:00, σύμφωνα με τους απαράβατους όρους που ακολουθούν. Oι φάκελοι όταν παραληφθούν, θα πρωτοκολληθούν,   στην εξωτερική τους επιφάνεια θα αναγραφεί το πρωτόκολλο, η ημερομηνία και η ώρα παραλαβής, καθώς και τα στοιχεία του παραδίδοντος.

 

Το άνοιγμα των προσφορών, από την επιτροπή θα γίνει την ίδια μέρα και ώρα 12:15, παρουσία  των ενδιαφερομένων που αν επιθυμούν παρίστανται. Στους παριστάμενους υποψήφιους επιδεικνύονται για να διαπιστώσουν αν είναι πρωτοκολλημένοι οι φάκελοι, αν είναι κλειστοί και απαραβίαστοι, αν εμπεριέχουν όλα τα δικαιολογητικά και ότι  είναι συμπληρωμένο το συνολικό κόστος ανά λεωφορείο στις προσφορές. Στη συνέχεια οι υποψήφιοι αποχωρούν. Η αξιολόγηση θα γίνει σε κλειστή συνεδρίαση της επιτροπής του Σχολείου, την ίδια  ημέρα ή σε άλλη συνεδρίαση.

 

Ο διαγωνισμός είναι μειοδοτικός και θα κατακυρωθεί  υπέρ του μειοδότη, υπό την προϋπόθεση ότι από την προσφορά του θα προκύπτει ότι μπορεί να ανταποκριθεί  απολύτως  στους απαράβατους όρους της παρούσης και ότι έχει υποβάλει τα απαιτούμενα δικαιολογητικά.

Οι προσφορές και η πράξη αξιολόγησης και κατάταξης των υποψηφίων (υπογεγραμμένη) , θα δημοσιευτούν στην ιστοσελίδα του Σχολείου. Προφορική ενημέρωση, για τα αποτελέσματα της αξιολόγησης δεν θα γίνει προς τους υποψηφίους.  Μετά την δημοσίευση θα  δημοσιευτεί η απόφαση και  η τελική πράξη ανάθεσης.

 

Απευθείας  ανάθεση, αν δεν υποβληθούν τρεις προσφορές,  θα γίνει απευθείας  ανάθεση.

Καμία προφορική διαπραγμάτευση, προ ή μετά  την ανάθεση, δεν είναι αποδεκτή, όλα τα αιτήματα διευκρινίσεων, επί της πρόσκλησης, θα  υποβάλλονται γραπτώς.

Προφορική  αμφισβήτηση, των όρων της  παρούσης, προειδοποιήσεις  για ενστάσεις, προσφυγές  ή  διασπορά φημών, απόπειρα δυσφήμησης ή επηρεασμού της επιτροπής, μπορεί  να προκαλέσουν ζήτημα αποκλεισμού.

 

ΑΠΑΡΑΒΑΤΟΙ ΟΡΟΙ

1. Στοιχεία εκδρομής

Χρόνος : ημερομηνία διεξαγωγής  Παρασκευή, 20 Νοεμβρίου 2015

Αριθμός μαθητών :74

Αριθμός συνοδών Καθηγητών :  5

Μέσα : Δύο (2) λεωφορεία με  100

Προορισμός : Νεμέα- Κόρινθος- Νεμέα

 

Πρόγραμμα εκδρομής :

Αναχώρηση  από  ΕΠΑ.Λ Νεμέας  στις 09:00,  επιστροφή στη Νεμέα  αυθημερόν στις 13:30 μ.μ 

Δεν Θα  πραγματοποιηθεί στάση κατά τη μετάβαση για ξεκούραση. Αναχώρηση από Κόρινθο στις  12:30 μ.μ  Οι οδηγοί θα παραλάβουν το πρόγραμμα από τον αρχηγό της εκδρομής και θα το τηρήσουν απαρέγκλιτα.

 

2. Ασφάλεια: για τις πολυήμερες, ασφάλεια ευθύνης διοργανωτή, ασφάλεια μαθητών, για μονοήμερες συνιστάται ασφάλεια μαθητών.

3.  Ιδιωτικό συμφωνητικό:  σε δυο πρωτότυπα, με αρίθμηση σελίδων, τα οποία θα υπογραφούν από τα δυο μέρη και στη συνέχεια θα  θεωρηθούν από την ΔΟΥ.

4. Προσφορά και Δικαιολογητικά: να κατατεθούν υποχρεωτικά και εμπρόθεσμα, όπως  προαναφέρθηκαν. Η   εκπρόθεσμη κατάθεση της προσφοράς, η μη κατάθεση όλων των απαιτούμενων δικαιολογητικών, η παράλειψη αναφοράς  του συνολικού κόστους στην προσφορά,  επιφέρουν αποκλεισμό από τη διαδικασία αξιολόγησης.

5.  Αποδείξεις, θα εκδοθούν οι προβλεπόμενες νομότυπες αποδείξεις για το ποσό που θα καταβληθεί.

 

Συμμετοχή στον καθαρισμό του Ασωπού ποταμού

Αξιολόγηση Χρήστη:  / 0

Την Κυριακή 10 Μαΐου 2015 το 1ο ΕΠΑ.Λ Νεμέας, μετά από πρόσκληση του Δήμου μας, συμμετείχε στον καθαρισμό του ποταμού Ασωπού.

 

Ευχαριστούμε πολύ τους μαθητές μας που συμμετείχαν εθελοντικά στη δράση αυτή!!!

Ερευνητική εργασία "ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ : ΜΕΣΟ ΠΡΟΒΟΛΗΣ Ή ΥΠΕΡΒΟΛΗΣ;"

Αξιολόγηση Χρήστη:  / 0

Στις 8/5/2015, ημέρα Παρασκευή, παρουσιάστηκε στην ολομέλεια του Σχολείου μας η ερευνητική εργασία (project) της Α' τάξης (τμήμα Α-Ο) με θέμα "Διαφήμιση: Μέσο προβολής ή υπερβολής;". Τα παιδιά δούλεψαν όλο το χρόνο και συμμετείχαν ενεργά στην όλη διαδικασία-παρουσίαση με μεγάλη προθυμία.

 1o ΕΠΑ.Λ. ΝΕΜΕΑΣ

ΤΑΞΗ  : A?

ΤΜΗΜΑ : ΑΟ ( ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ )

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ : 2014-2015

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT )

ΘΕΜΑ : « ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ : ΜΕΣΟ ΠΡΟΒΟΛΗΣ Ή ΥΠΕΡΒΟΛΗΣ; »

Διατιθέμενες ώρες για το πρόγραμμα: Δύο (2) Διδακτικές Ώρες

Εισηγήτρια : Μαρίνα Καχριμάνη ( Τεχνολόγος Οικονομολόγος )

Ομάδες Μαθητών: τρεις (3)

  • Ομάδα 1η: Κωστάκη Γιούλα, Λύρα Ιουλία, Τζελέπη Κατερίνα, Χαχάμη Σοφία, Ψυρρή Ανδριανή
  • Ομάδα 2η: Κιράνοβα Καίτη, Ντούζα Βενέρα, Πουλά Μαριμάρα, Ράσκα Άντζελα
  • Ομάδα 3η: Κατσάνος Δημήτρης, Κοβάλσκι Πάτρικ, Νίκου Γκάμπριελ, Συμεωνίδης Αθανάσιος, Χανιάς Ιωάννης

Επιστημονική Ταυτότητα του Θέματος:

Το θέμα ανήκει στο γνωστικό πεδίο « Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες ». Εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο των μαθητικών ενδιαφερόντων και στο τομέα ειδίκευσης της εκπαιδευτικού.

Μεθοδολογία που εφαρμόστηκε:

Ακολουθήθηκε η μεθοδολογία της ιστορικής έρευνας, της οποίας η πρακτική απαιτεί: α) οριοθέτηση της περιοχής μελέτης, β) διατύπωση ενός συνόλου ερωτημάτων που καθοδηγούν στη συγκέντρωση υλικού και την ανάλυση των δεδομένων, γ) επιλογή και οργάνωση των δεδομένων, δ) αξιολόγηση των δεδομένων και αντικειμενική σύνθεσή του, ε) σύνθεση εργασίας ομάδας, στ) σύνθεση εργασίας τμήματος, ζ) παρουσίαση στην ολομέλεια του τμήματος και η) τελική παρουσίαση στην ολομέλεια του σχολείου

Αναμενόμενα Μαθησιακά Οφέλη:

  • Οι μαθητές μέσα από αυτή την διαδικασία της έρευνας γνώρισαν την Ελλάδα όπως παρουσιάζεται στις διαφημίσεις από πολύ παλιά μέχρι τις μέρες μας.
  • Γνώρισαν ιστορικά πως εξελίχτηκε η διαφήμιση από τα αρχαία χρόνια μέχρι σήμερα.
  • Ασχολήθηκαν με τις συνέπειες της διαφήμισης ( αρνητικές και θετικές ).
  • Γνώρισαν το γλωσσάρι της διαφήμισης.
  • Γνώρισαν τις ιδιαιτερότητες του «λόγου» ( γλώσσας ) της διαφήμισης και προσπάθησαν να την αποκωδικοποιήσουν.
  • Ασχολήθηκαν με τα μέσα της διαφημιστικής πειθούς.
  • Ήρθαν σε επαφή με τα διαφημιστικά μέσα (τηλεόραση, κινηματογράφο, ραδιόφωνο, εφημερίδες, αφίσες κ.α.)
  • Προβληματίστηκαν με τη στοχοποίηση των παιδιών ως νέων και μελλοντικών καταναλωτών.
  • Εντόπισαν το διαφορετικό είδος και στυλ διαφημίσεων ( Παιδική, Εμπορική, Πολιτική, Οικολογική, Κοινωνική, Παραπλανητική, Γυναίκα και Διαφήμιση, Προπαγάνδα ).
  • Προβληματίστηκαν με την επίδραση των διαφημίσεων στη συμπεριφορά του καταναλωτή.
  • Γνώρισαν τη διαφήμιση ως μορφή τέχνης.

Μέθοδος εργασίας:

Επιλέχτηκαν οι εξής παιδαγωγικές μέθοδοι: α) Βιωματική εμπειρία, β) Καταιγισμός ιδεών, γ) συνεργατική, δ) ομαδοσυνεργατική, ε) επικοινωνιακή, στ) μικρές ενημερωτικές εισηγήσεις, η) επαναπροσδιορισμός στόχων

Τεχνικές: Μέθοδος σχεδίων εργασίας ( project ) κατά στάδια : a) απαιτούμενη βιβλιογραφία, β) internet, γ) συνεντεύξεις, δ) ανάλυση δεδομένων, ε) εξαγωγή συμπερασμάτων

Χρόνος που διατέθηκε:

Δύο (2) εξάμηνα ( διδακτικά ) γιατί το θέμα απαιτούσε περαιτέρω διερεύνηση, λόγω του πλήθους των ερωτημάτων που υπάρχουν για το θέμα.

1η φάση : α) εισαγωγή, πολύ σύντομη εισήγηση

            β) με την μέθοδο του καταιγισμού ιδεών και της    

            γ) κατευθυνόμενης αυτενέργειας προσδιορισμός του θέματος

            δ) συγκρότηση των πρώτων ομάδων και ανάθεση εργασιών

2η φάση : α) συγκέντρωση του πρώτου υλικού και πρώτη καταγραφή του

            β) αναδιάταξη των ομάδων όποτε κρινόταν απαραίτητο, για συμπληρωματική συγκέντρωση υλικού

3η φάση : Ενοποίηση του υλικού.

            Σκανάρισμα εικόνων, κατέβασμα εικόνων από το διαδίκτυο, τελική γραφή στον υπολογιστή, σελιδοποίηση, καταγραφή του υλικού με τη μέθοδο που χρησιμοποιήθηκε

4η φάση :  Συζήτηση για το τέχνημα με αφορμή την ερευνητική εργασία. Απόφαση για τη δημιουργία διαφημιστικής αφίσας και διαφημιστικού σποτ   

5η φάση :  Εφαρμογή Παρουσίαση της συνολικής εργασίας στην ολομέλεια του    

            Τμήματος. Αξιολόγηση της εμπειρίας της ομάδας από το Project.   

            Τελική παρουσίαση της ερευνητικής εργασίας συμπεριλαμβανομένου και του τεχνήματος στην

            ολομέλεια της σχολικής μονάδας.

 

 

Παρουσίαση των τομέων του 1ου ΕΠΑΛ Νεμέας

Αξιολόγηση Χρήστη:  / 0

Την Τετάρτη 13/05/2015 πραγματοποιήθηκε στο Σχολείο μας η παρουσίαση των τομέων και ειδικοτήτων καθώς και το Επαγγελματικό Λυκείο - ΕΠΑ.Λ. (Ν.4186). Την παρουσίαση παρακολούθησαν τα παιδιά του Γυμνασίου Νεμέας.

 

Ενημέρωση σχετικά με τομείς-ειδικότητες του ΕΠΑΛ

Αξιολόγηση Χρήστη:  / 0

Την Τετάρτη 13/5/2015 και ώρα 9:30 π.μ. το 1ο ΕΠΑΛ Νεμέας πραγματοποιεί ενημέρωση για τους τομείς και τις ειδικότητες που λειτουργούν στο σχολείο. Υπεύθυνες για την ενημέρωση είναι οι καθηγήτριες κα Αναστασία Καραβά (υπεύθυνη του μαθήματος σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού) και Μαρίνα Καχριμάνη.